Sol, bad & shopping

Idag har vi hunnit med mycket! Började med att åka till outleten i Barkarby, jag, Linda, Alva, Arvid och Elsa. Det blev pizza och salladsbuffé på Pizza Hut och en titt i ett par butiker. Sen åkte vi hem och hämtade Filip och Olle och så blev det stranden!




När vi solat och badat klart så lämnade vi barnen hemma hos Lasse och så åkte jag, Linda och Alva till Sollentuna Centrum där vi hann vara i 1 timma innan det stängde. Eftersom vi var superhungriga så åkte vi vidare till Kista Galleria, som stänger först kl 21,00, och där åt vi middag;)

Skypade med Fredrik och Filip som är hemma i ett regnigt Tampa, och flygresan hem hade gått bra.
Nu har vi precis kollat färdigt på en film, Beck, och nu ska jag se om jag orkar läsa lite i min bok innan jag somnar...



Kommentarer
Postat av: Martina

Så mysigt o härligt ni har det!

Härliga bilder på härliga barn. Kul med shopping oxå;)

Kram på er alla ifrån oss alla

2010-07-06 @ 11:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0