Igår och idag.....

Nu har vi lämnat Mjölby och landat i Täby igen. Olle o jag åkte X2000 till Stockholm ikväll.


Marie, Lotta o Alfred var snälla och skjutsade oss, TACK!!
Väl framme i Stockholm blev vi hämtade av Ulrika och Filip, TACK till er oxå!
Innan vi åkte idag så hann vi med en sväng till Skänninge

Igår blev det en heldags utflykt med farmor o farfar. Vi åkte till Bergs slussar och såg på båtar i gassande solsken....

Vi spelade äventyrsminigolf....jag kom sist....



Kvällen och natten tillbringade jag hos Toja och Mange i Mjölby, vin och plock och en helt underbar kväll på deras härliga altan. Tack tack!
Ikväll blev vi bjudna på supergod middag hos fam Engarås, och Olle och jag fick äntligen träffa Ida igen!
TACK till alla som vi fått/får bo hos, äta hos, låna bil hos, tvätta hos, umgås hos, få skjuts av osv osv.....!


Kommentarer
Postat av: Toja

TACK från oss som har fått umgåtts med er - o TACK min underbara väninna för flera härliga kvällar tillsammans med dig! Saknar dig redan :).

KRAM KRAM

2010-07-22 @ 10:10:33
Postat av: Nina

Och tack från oss oxså!!

Alltid lika roligt att få umgås, "parta" och skratta tillsammans med er!

Vi ses ju snart igen men då hemma hos er!!!! =)

Kram så länge

2010-07-22 @ 13:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0