Fredag!

Inatt kom de äntligen hem igen, Fille o Freddan. Men flyget var försenat så klockan hann bli 02,30 innan de var hemma. Gårdagen var lugn. Jag fixade naglarna och Olle o Gherig lekte här hemma. Ida och Vendela åkte till Vendela, och Ida har sovit där inatt. Igår upptäckte jag att de har stängt av gasen för oss! Vilket förklarar att vi inte hade varmvatten och jag förstod det när jag skulle laga middag åt mig och Olle igår och spisen var död. Irriterande!!!! Vi har betalt räkningarna, men de har inte fått några pengar? Så vart har pengarna skickats då? Fredrik ska till banken och försöka få klarhet i vad som hänt. Nåja, förhoppningsvis får vi tillbaka den i morgon, annars först på måndag.
De senaste dagarna har det varit toppenväder fram till eftermiddagen, och då har det brakat löst rejält. Regn och åska som heter duga, jag hade nästan glömt hur det kan åska här.....

Sol o bad i poolen.....(igår)

innan ovädret drog fram.....



Idag blir det mys hemma med hela familjen samlad, härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0