Torsdagkväll

Åsa, sorry för dåligt bloggande:) Igår hände nämligen inte ett enda dugg, så jag hade ingenting att skriva om. Jag behövde inte ens skjutsa till hockeyn:)
Fattar inte varför jag är så himla trött?! Kom runt sjön i snigelfart idag, orkade knappt ta mig in i duschen efteråt.....nåt är ju galet då, eller? Men jag skyller lite på vädret. Idag har det varit mulet och grått, men varmt. Jag har suttit inne och kollat på tv hela dagen, tex Blåsningen som var himla kul, Sex i familjen eller vad det hette, och 3:ans Nyårsglimtar.
När Fille kom hem från skolan så ville han ju såklart övningsköra lite. Igår fick han sitt intyg, så nu är det bara att tuta o köra.

Vi körde runt här inne på Cory Lake, övade på att svänga och blinka och backa, parkera osv. Sen åkte vi ut på Cross Creek (ni som varit här vet var jag menar) och bort till Publix. Där parkerade han och så gick vi in och handlade lite. Sen åkte vi bakvägen hem, Morris Bridge, och in och ut på de flesta vägarna här på området, innan han körde hem och in i garaget och parkerade bilen. Faktiskt så gick det jättebra!
Nu sitter vi mätta och belåtna i soffan och kollar på Lightning.
Imorgon är det fredag igen, och vi säger GRATTIS till Hanna som fyller 10 år!

Grattis även till Alexandra, Vendelas storasyster som fyllt 20 år idag torsdag och till Olof som fyller år imorgon fredag,
Hipp hipp Hurra till er alla från oss!


Kommentarer
Postat av: Fredrik

I gar hande inget?? Jag jobbade som ett svin. Stressade pa jobbet, hamtade Fille sa att vi kunde aka och fa Drivers Permit. Sen kora som en idiot till hans traning. Pa vegen hem skulle Fille kora. Antligen hemma 21.30 var man lagom trott.

Utover det hande ingenting. Ha de bra//Fredrik

2010-01-22 @ 02:42:52
Postat av: syster malin

Fredrik, jag har varit hemma med vård av barn i tre dar o man blir trött av o inte göra nåt, jag intygar;)

2010-01-22 @ 05:29:45
Postat av: syster malin

Filip, det ser ut som du trivs, va kul o få köra bil. Undra vem som får körkort först, du eller Alex?:)

2010-01-22 @ 05:32:37
Postat av: Martina

Ja Fredrik det är du o Anders o jag o Carina.....TJOHO vad ni är bra o vi med såklart eller hur Carina. Ha ha ha ha

Så häftigt att Fille kör bil. Ser bra ut Fille!

Igår var vi på våran 3:e fika dag denna veckan. Och idag ska vi på ännu en mysig fika. Funderar på att gå i mjukisbyxorna för jag får knappt knäppt Jeansen. ha ha ha ha ( o vad skrattar jag åt??? det är ju inte ens kul). Och ingen Friskis & Svettis blev det i Tis heller. Satsar stenhårt på kommande Tis. Är iallafall glad att jag kan stava till Friskis & Svettis ha ha ha ha.

Nu sitter/ligger jag o William i soffan o tittar på Nick Jr.

Härligt att det är Fredag o sovmorgon i morgon eller hur Carina ha ha ha

Puss o kram

2010-01-22 @ 09:48:13
Postat av: kusin alexandra

ser ju skitbra ut fille!! :D

2010-01-22 @ 12:24:54
Postat av: Tommy

Härligt Fille. Bättre än moppe eller ????.

Vi hörs

2010-01-22 @ 18:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0