Tisdag

Ikväll har Freddan och Olle varit och tittat på Lightningmatchen. Olle fick 2 matchbiljetter av sitt hockeylag, och det blev ju en perfekt 40-årspresent till pappan:) Att de dessutom vann med hela 7-4 mot Washington Capitals blev ju pricken över i! Så det var två mycket nöjda killar som kom hem precis.
Vi andra har varit hemma och fixat. Petra och Tobbe var på Ikea i eftermiddags, och nu har Petra fått jättefint i sitt rum. Tavlor, lampor, hylla, tv och en massa annat smått o gott blev det, dessvärre en hel del godis oxå, som jag inte kunde låta bli! Borde verkligen komma igång med träning och börja äta nyttigt,  men har ingen motivation riktigt än........

Kommentarer
Postat av: syster malin

Hej, jag skrev ett inlägg igår men glömde nog o trycka på skicka för det finns inte där..:) Jaa, ut o motionera med dig;) Jag har gått varenda dag den här veckan, kallt men skönt ändå! Det blir en promenad o Tv på kvällarna här, igår såg vi mästarnas mästare, det var ju himla kul o se, har du sett det? Brolin är med så dom visade klipp från hans stortid..:) Ha det så bra, nu ska jag fortsätta äta min nyttiga frukost..;) Kraam!

2010-01-14 @ 05:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0