Tisdag

Nu har vi precis kommit hem från kvällens hockeypass. Olle och Fille har tränat som vanligt, sen hade Filip highschool match 20,30 som vi stannade och tittade på. Superspännande match som slutade 4-4 (Fille 1 mål!) och som avgjordes på straffar och slutade med förlust......
Annars har dagen varit lugn. Måste bara säga att jag är så glad för min iPhone! Idag när jag gick runt Cory Lake så lyssnade jag på Mix Megapol! Så häftigt tycker jag, att det funkar utan störningar eller problem fast man befinner sig på andra sidan Atlanten! Jag har även Rix FM som jag faktiskt lyssnade mest på hemma i Sverige:)
Nu ska jag sova.......

Kommentarer
Postat av: Martina

Det låter som en riktigt spännande match o härligt Fille att du gjorde mål.

Ja verkligen häftigt att du kan lyssna på Mix Megapol. Men har man en

iPhone så funkar väl det mesta. Ha ha ha ha

VILL OXÅ HA EN.

Kramis

2010-01-27 @ 19:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0