Söndagkväll

Då är hockeyhelgen avklarad för Olle och mig. Filip spelar sista matchen imorgonbitti, så han och Fredrik är kvar i Orlando. De har dessvärre förlorat alla sina matcher hittills, så ingen guldmedalj för dom. Det fick däremot Olles lag! De vann finalmatchen mot Hurricanes med 1-0 och det var jämnt och spännande!



Imorgon är det helgdag här, Martin Luther King Jr day, så vi är lediga. Hur skönt som helst, och det är vi även på tisdag,  underbart:) Olle fick med sig Derek, Gehrig och Adam hem efter sista matchen och nu ska jag försöka få dom att sova. (klockan är snart 01,00!) Adam´s föräldrar och Gehrig´s mamma, kom förbi här för att lämna "sovaöversaker" och blev kvar på middag och vin, trevligt!


Nu ska jag gå upp o se om jag kan få killarna att sova, det är som sagt hög tid för det.....




Kommentarer
Postat av: Martina

GRATTIS Olle till vinst o vilken fin trofé ni fick. Filip nästa gång vinner ni TJOHO.

Såååååå härligt att ni är lediga Mån o Tis. Och vilket killgäng Olle hade med sig hem värsta Partyt. Så kul!

I natt har det kommit med snö här hos oss så vi tog snowracer till skolan. Jag drog killarna en stund var o var helt slut när vi kom fram.

Sedan blev det en tur till pulkabacken o när vi kom hem så skottade William uppfarten.

Nu har vi ätit glass med varma hallon o chokladsås. MUMS så gott det var.

Nu får det bli en dusch lite röj/plock o William vill spela wii.

Ha en underbar ledig dag tillsammans

Kram kram

2010-01-18 @ 10:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0