Söndag

Filles highschool match igårkväll slutade med vinst 4-1. Det var ganska mycket folk, men stämningen mellan de båda klackarna höll sig lugn o fin som tur var.


Direkt efter matchen åkte vi hem till fam Nordberg på fest. Vi och ca 50 pers till firade att Alexandra fyllt 20 och Olof fyllt 41. De bjöd på chilli, sallad, bröd, massor med olika desserter och öl, vin och sangria. Jag spelade för första gången "beer pong". Det var jag och Freddan mot Alexandra och Petra, och efter en mycket spännande och jämn match vann vi:) Spelet går ut på att man ska pricka en pingisboll i ölmuggar. När vi prickade bollen i någon av deras muggar på deras sida av pingisbordet, så var de tvungna att svepa den ölen, och det gällde såklart att få andra laget att dricka upp sina öl först.....Mycket trevlig fest var det!
Olle blev kvar hos Derek ytterligare en natt. Så idag på fm åkte Filip och Freddan och hämtade Olle. Filip har nu gett sig ut på de stora vägarna! Först körde han till Oldsmar imorse där det var hockeyträning redan kl 07,45. Efter det till Lithia för att hämta Olle, och sen senare i eftermiddag fick vi skjuts till Wiregrass. Han kör riktigt bra!


Jag, Freddan, Ida och Filip åkte till Wiregrass på eftermiddagen. Petra och Olle stannade hemma.

Vi satt ute i solen och åt lunch, helt underbart!
Nu blir det att förbereda oss inför måndagen, kanske blir det en film att somna till......



Kommentarer
Postat av: syster malin

Hej, det ser riktigt härligt ut o kunna sitta ute o äta:) Här är det kallare igen, -10. Här har det varit lugnt i helgen, vi var o firade Micke som fyllde trettio i lördags, igår jobbade Martin. Hilma sover hos mamma inatt, Ivar har hockey o Martin jobbar över. Ha det så bra, kraam!

2010-01-25 @ 06:07:43
Postat av: Jonas

Snygg tröja Freddan! Den klär dig oxå...!

2010-01-25 @ 07:55:45
Postat av: Martina

HELLO!

Ja vad härligt det ser ut att sitta ute o äta. Och vad man längtar dit!

Det var -9 när vi lämnade Lukas i skolan. Men nu strålar solen o man blir hur lycklig som helst.

I morses gick vi upp 07.00 o sjöng för Lukas han fick frukost på sängen o var så jätte glad för morgonpresenterna.

Efter att ha lämnat Lukas på skolan så åkte jag o William till MAXI o handlade Jordgubbar o glasstårta o lite annat smått o gott.

När vi gick runt där bland hyllorna säger William helt plötsligt. Mamma jag mår jätte illa o har ont i magen.

Och jag bara shit NEJ inte kräkas här tänkte jag. Men tog det lugnt o sa att du är nog för varm o tog av honom jackan....

Han var jätte blek o jag kollade efter papperskorgar.

När vi var vid kassorna fick han ett päron o så gick han o satte sig o åt upp det i ett nafs. Så som tur var vad han bara varm o hungrig.

Men jag blev allt lite stressad ett tag.

IIem kommer Anna o hennes två killar o Tina med två tjejer vi ska åka snowracer i "våran" backe o sedan fika hemma hos oss.

Mys mys

Sedan blir det fotboll för Lukas o lite mer firande innan man ska sova gott på kudden.

Det var denna dagen det!! Hoppas att vi får till en skype.

Pussar o kramar o ha en härlig dag.

2010-01-25 @ 10:42:35
Postat av: Martina

FILIP GRATTIS TILL VINST.

Vad var det jag sa nästa match vinner ni! TJOHO vad bra.

Kram kram



2010-01-25 @ 10:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0