Martin Luther King Jr Day

Skönt med ytterligare en ledig dag. Vaknade dock vid 7,30 av killarna som började spela minihockey på övervåningen, så det blev ingen lång sovmorgon.
Tog med de bort till hockeyrinken efter frukost och där spelade de i 2h medans jag roade mig med min nya iphone och drack kaffe.
Det blev både ett besök på Dunkin Donuts (fm) och Mc Donald´s (em).



Filip och Freddan kom hem från Orlando, och de förlorade även dagens match.
Nu är det Lightning på tv:n och tacos på menyn. Petra har sin första riktiga skoldag imorgon, och Freddan ska jobba, men vi andra har ledigt en dag till......

Kommentarer
Postat av: Martina

Hello vännen!

vad roligt härligt det ser ut med killarna som spelar i shorts o t-shirt. Och ännu roligare för dig att leka med din ipone.

Idag har Anette varit hos mig o fikat. Det var mysigt o bra för då fick jag ju även gjort ett ryck med alla grejor som låg överallt i huset.

Så nu är det fridens liljor hemma hos oss. Ha ha ha ha ha

iallafall 10 min till......

I kväll blir det Friskis & Svettis för mig! spännande o se om jag orkar hålla igång i 1 tim ha ha ha ha

Ha det gott!

Kram kram

2010-01-19 @ 15:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0