Lördag

Igår när Olle kom hem från skolan så packade han sin väska och så skjutsade jag honom till Derek där han sovit över. De bor i Lithia som ligger ca 45 min härifrån. Så idag är Olle med dom, och vi ska mötas upp i Brandon ikväll när Filip ska spela highschoolmatch. Det är derby mellan Filips skola Wharton och Freedom (som ligger i Tampa Palms) så det kommer bli riktigt mycket folk och säkert ganska intensivt....

Igårkväll blev det middag här:


Till förrätt åt jag Ahi Tuna Sashimi, och det är så himla gott!


Sen åt jag Bang Bang Tacos oxå supergott!

När vi kom hem så hyrde vi "Four Christmases" med Vince Vaughn och Reese Witherspoon. Rolig film, som jag fick se om imorse, eftersom jag somnade:)

Nu har vi legat ute och solat våra bleka kroppar en stund och vi hade sällskap av den här.....


Han/hon låg oxå och solade på andra sidan dammen, så det kändes helt safe.
Nu är det dags för lunch här!

Kommentarer
Postat av: V E N D E L A

åh, bang bang tacos! det åt jag på alexs födelsedag :) det var ju supergott, haha!

2010-02-01 @ 03:48:02
URL: http://theela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0