Lördag förmiddag

Just nu är det bara Olle och jag hemma. Petra och Ida har skjutsat Tobbe till flygplatsen och ska stanna på International Plaza för lite shopping på vägen hem. Freddan och Filip har åkt till Orlando, där Fille ska spela 2 matcher med JR Bulls, så de kommer hem sent ikväll. Snart ska även Olle och jag iväg till Brandon där Olle ska spela sina 2 matcher.
Idag är det gråmulet väder och ca 20 grader, igår sken solen hela dagen. Det är skönt att värmen är tillbaka allafall.
Igårkväll var vi och käkade på ett nytt ställe som öppnat i Wiregrass, men det var bara Tobbe, Freddan, jag och Ida som kom iväg. Olle var hos sin kompis Casey och Filip o Petra stannade hemma och kollade film och käkade mat från Domino´s.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jaha, va det bra då?

2010-01-16 @ 17:37:42
Postat av: Carina

Supergod mat, och kul ställe! Dit ska vi tillbaka :)

2010-01-16 @ 20:46:48
Postat av: Martina

Vad kul med ett nytt trevligt o gott ställe!

Skönt för er att ni har fått det varmt o härligt trots att det är lite mulet.

Här blåser det o är jätte kallt ute. Så idag blir det ingen promenad eller någon annan utomhusaktivitet...... Vilket är sååååå vanligt för mig ha ha ha ha. NOT!!

Men jag ser faktiskt fram emot Tis med Friskis o Svettis.

William ska åka på fotbollsträning med Anders o Lukas ska hem till Luka. Jag får se vad jag ska hitta på.

I går var Dragana, Brane, Luka o Alex hos oss på middag o lite Lördags mys.

Ha det så bra!

Puss o Kram

2010-01-17 @ 12:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0