Fredriks födelsedag

Eftersom vi är ganska pigga på morgnarna så var det inga problem att komma upp vid 6,15 för att sjunga för Freddan igår morse. Jag som trodde att jag inte hade nån jetlag, har nog ändrat mig. Höll på att somna under födelsedagsmiddagen igårkväll vid 20-tiden.....
Överraskade Freddan med en dag på Saddlebrook Resort & Spa, där vi fick par massage i hela 80 minuter! Underbart! Det var en present från släkten hemma till honom, och från mig o barnen. När vi bastat och bubblat och fixat till oss, så kom Tobbe, Petra, Ida och Olle och så åt vi middag på Dempsey´s Steakhouse som ligger på resorten. Filip hade hockeymatch, så han missade tyvärr middagen. (De vann med 5-2)
Freddan hälsar och tackar så jättemycket för alla grattishälsningar!
Idag är det hockey för hela slanten. Tobbe, Freddan och Olle är iväg på dagens första match. Filip ska spela 3 matcher på 2 olika ställen, och Olle har ytterligare en match senare idag. Allt är som vanligt igen:)

Freddan checkar in på Saddlebrook Spa



Blommor från Kjell o Charina, stort födelsedagskort från fam Nordberg,
och champagne från oss


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Tack Uffe, Ann, Martin, Malin, Marie, Jonas, Osten och Mait for presenten. Jag hade det skitbra pa massagen.//Fredrik

2010-01-10 @ 15:09:46
Postat av: syster malin

Varsågod!

2010-01-11 @ 05:35:16
Postat av: Lisette

Grattis Freddan! Nu börjar du närma dig vuxen ålder. Vi som är ännu mer vuxna har precis kommit hem efter en härlig resa till värme och sol i Sydafrika. Fredrik och Daniel passade på att hoppa bungy jump vid Bloukrans bridge - högt! Tur att ni fick riktig vit jul här hemma i Sverige och att skidåkningen var lyckad.

Många kramar från oss alla!

Lisette, Mats, Fredrik och Daniel

2010-01-11 @ 11:46:20
Postat av: Carina

Wow, så häftigt med bungyjump, att de vågade!!

Ni får berätta mer om resan nästa gång vi ses:) Tack för trevlig fikastund hemma hos er,



Kram från oss

2010-01-11 @ 13:27:28
Postat av: Danne

Freddan! 40 år och lite förkyld antar jag.....



Grattis i efterskott.



Vi hörs!



Från Frösön

2010-01-11 @ 13:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0