Fredag!

Här sitter jag helt ensam hemma när klockan är 21,30. Alla andra är på hockeymatch och kollar Lightning som möter Anaheim Ducks. Jag har varit på smyckesparty, Lia Sophia , hos Shiraz och träffat folk fått god mat och gott vin. Köpte dock ingenting. Tidigare idag var Petra och jag hos frissan. På vägen hem, precis när vi kört in här på Cory Lake, så höll vi på att köra över en Bobcat bebis! Det kan vara så att vi har en hel familj som håller till här, så det gäller att se upp framöver.....

Kommentarer
Postat av: syster malin

Oj då, va spännande! Igår blev det tv hela eftermiddagen o kvällen för oss, såg Robinson två avsnitt så vi kan se det sista ikväll, sen blev det lite Let´s Dance. Idag städar o tvättar jag, ska åka o handla lite inför veckan som kommer oxå. Ivar är på innebandycup i Ljungsbro idag. Ikväll kommer Camilla o Isa o vi ska äta hemmagjord kebab. Pratade med Martin förut o dom har det jättebra, kanonåkning! Imorron blir det hockeymatch i Norrköping för Ivar o mig, Hilma ska va hos Toja o Mange, på Manges födelsedag:)

Kanske kan skypa ikväll om ni är hemma, kraam!!

2010-01-30 @ 12:43:42
Postat av: Alexandra!

Ojsan då! Är dom farliga?



Själv har jag jobbat hela dagen idag, 10-20. seegt! Annars händer det ju inte så mycket, slöar omkring här hemma. Går inte att vara ute just nu iaf! det är minus 20 till 30 grader. Längtar tillbaka till er! Kraaamar

2010-01-30 @ 22:02:52
URL: http://alexandraawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0