Vi ska flytta!

Nu har vi bott i det här härliga huset som vi hyr i 1år och 8 månader. Vårt kontrakt går ut den 1:a juni och vi har funderat på hur vi ska göra. Bo kvar eller hitta nåt nytt......Och idag blev det löst. Vi har köpt ett hus här! Känns hur spännande som helst, men oxå pirrigt och lite nervöst på nåt sätt?! Allt gick så otroligt fort, vi tittade på huset i söndags eftermiddag, och idag skrev vi kontrakt. Huset är helt fantastiskt och har allt man kan önska o lite till;) Vi får tillträde i mitten på april, så det är ganska snart. Eftersom vi kommer ha besök här hela april, så blir det flytt i början på maj.
Har dessvärre inga bilder o visa än, men det får komma senare......!
Så idag har jag inte fått mycket gjort, men givetvis blev det en sväng till ishallen i eftermiddags.

Filip vid ratten som vanligt;)

Kommentarer
Postat av: syster malin

Oj, va spännande!!:))

Jag somnade i soffan igår så därför var jag inte kontaktbar..;)

Ringer dig ikväll:)

Kraam!

2010-02-23 @ 05:45:53
Postat av: Nina

Gud`va spännande!!!! Är det i Cory Lake?

Vi hörs ikväll!!

Nu ska jag iväg och jobba, barnen har sportlov och njuter mest inomhus (trötta på snön). Och Tommy jobbar som vanligt!

Kram så länge!



2010-02-23 @ 08:01:57
Postat av: Toja

Åhhh vad kul! Vad spännande att få se hur det ser ut. Vad kul att ni hittade ett hus till slut.

Vi får höras så att du får berätta ALLT :).

Här hemma slutar det aldrig att snöa - man vet inte om man ska skratta eller gråta längre.

Imorgon ska jag vara ledig och åka med svägerska Malin o några av barnen till Omberg. Favorit i repris kan man säga. Men det ska enligt prognosen inte snöa imorgon så det håller vi tummarna för.

Kram kram

2010-02-23 @ 08:51:27
Postat av: Linda

Massor med GRATTIS! Vilken 40-års present! Vi hjälper till att packa!

Ser bra ut det där vid ratten tycker jag!

Kraaam Linda

2010-02-23 @ 09:27:57
Postat av: Marie

Filip! Håll ratten 10 i 2! ;)

2010-02-23 @ 17:19:24
Postat av: Carina

haha, första kortet jag tog, så satt han så! Men jag var tvungen o ta om tyckte Fille, han ville se lite cool ut;)

2010-02-23 @ 20:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0