Torsdag

Idag direkt efter skolan så åkte Olle och jag till Ikea och mötte upp Christina, Nicholas och Adrian. Vi har inte setts sen de flyttade hem till Canada i somras, så det blev ett kärt återseende såklart! Givetvis så passade vi på att käka där, och idag blev det både lax och räkmacka för mig. (dessutom så åt jag upp Olles köttbullar som han lämnade) Handlade 2 nya stekpannor innan vi åkte hem till oss. Nu har de precis åkt vidare till sina vänner i Palm Harbor där de ska bo, och vi väntar på att Tobbe, Mackan och Åsa ska komma. Vi tror att de skulle landa runt 20-tiden, så det kanske inte dröjer alltför länge innan de dyker upp.
Imorgon ska vårt nya hus besiktigas, och barnen ska äntligen få se det från insidan, och då ska jag ta massor med kort!
Ha en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: Nina

Vi väntar med spänning på bilder från nya huset, enl. google bilderna såg det jätte fint ut & toppen läge med brygga.

Jag är ledig fredag, lördag och söndag, såååå skönt.

Ralle var och skrev upp för "EU moppe körkortet" i onsdags och klarade det direkt, så nu väntar han på att all snö ska försvinna.

Nu ska jag iväg och handla mat, inget kul:(

Ha en härlig helg, kramkram

2010-02-26 @ 08:08:26
Postat av: syster malin

Jaa, vad spännande det ska bli o få se bilder:)

2010-02-26 @ 09:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0