Torsdag

Idag var både Olle och Ida hemma från skolan. Ida kom upp imorse, duschade och fixade till sig, men så kände hon att hon inte var frisk nog. Imorgon gör hon ett nytt försök:) Förhoppningsvis kan även Olle gå imorgon, känns som han inte är så jättesjuk. Om han går, så har han hockeycup i helgen och första matchen är imorgon kväll. Filip och Freddan ska åka till Chicago imorgonkväll, där Filip har turnering, och de kommer inte hem förräns måndag.
Nu har vi precis käkat middag och så kollar vi på Lightning som verkar åka på storstryk av Boston Bruins. Så jag ska nog hitta en annan tv och kolla på Real Housewives of OC istället, men först Grey´s Anatomy som börjar snart.....
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: syster malin

Här börjar grey´s den första mars tror jag, alldeles för långt kvar!!:)

Skönt med fredag idag, ikväll ska vi till Anette o Kenneth ihop med Nina o Thornie o käka tacos o dricka vin:)

På söndag ska jag låna din utrustning o för första gången testa att åka slalom...hjälp! Martin är exalterad, nu är jag rädd att jag gör honom besviken...haha..;) Det ska bli kul!

Vi ska åka med Toja, mange o barnen:)

Ha det så bra o hoppas att barnen piggnar till!

Kram!!

2010-02-12 @ 05:48:40
Postat av: toja

Hoppas sjuklingarna mår bättre idag. Verkar vara en intensiv helg som väntar er.

Vi ska som sagt åka lite slalom på söndag - klanen Schedin :). Ska bli kul - förstår att Martin är glad att få igång hela familjen.

Och imorgon är det dags för en ny melloomgång - härligt. Då får vi tycka till lite igen.

Ha det så bra så hörs vi snart!

Kram

2010-02-12 @ 09:58:15
Postat av: William o Martina

Hej Carina!

Hoppas att Ida o Olle är friska idag.

Vad gör du?

Vi har varit på Maxi o handlat tacos o godis. Nu sitter vi i soffan o tittar på Nickelodeon o myser. Det är sååå kallt ute så vi kommer nog bara att vara inne tills vi ska hämta Lukas 13.30.

1234567891011121314151617181920

(William har räknat lite o även skrivit en del här).

Ha en härlig helg i ishallarna =D

Själva blir det fotboll. Williams första fotbollscup o Lukas har träning som vanligt. Sedan bär det av till Göteborg o pussa o lukta på bebis. Ska bli såååååå mysigt o härligt.

Kram kram

2010-02-12 @ 10:27:10
Postat av: Klara

Hoppas barnen känner sig bättre i dag!

Inte kul när de är sjuka! I kväll är barnen och jag gräsänklingar och vi har då passat på att bjuda in några kompisar till mig. Och det ser Alma fram emot. Mat och firande av tessa som fyllt. Henke är i Värmland på svenska rallyt tror det är ganska kallt där i dag! I dag har jag varit med i almas klass och tyckte det var så kul. Helt underbara ungar. Åtekommer om morgon dagens mello omgång. Sist gillade jag den skäggige killen. De andra kommer jag knappt i håg.Nu ska jag röja!

Ha en bra helg!

Kram

2010-02-12 @ 15:31:20
Postat av: Linda

OK; kvällens MELLO: söt kille till söt tjej direkt till final (what a surprise!), söt äldre kille till final; räddade nog livhanken pån efter "Carolafiaskot" härom sistens, Motala-Maddona hade det vart kul för om det hade funkat hela vägen, och tack o lov så gick hon till final, vår favvo! " And we are "Suckers for love"!

Nu har man väl inte avslöjat allt för mycke? Eller?Du kanske har en egen liten melloknapp på iphonen??? Det vore ju skithäftigt!!

Helg kramar till alla

2010-02-14 @ 01:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0