Tisdag

Vilken härlig sommardag vi haft idag, äntligen! Jag passade på att sola en stund, och det både syns och känns nu ikväll....Fredrik kom hem tidigare från jobbet, då deras server la av, så han jobbade hemifrån på eftermiddagen. Imorgon flyger han till Wisconsin och kommer hem på fredagkväll.
Idag har vi bokat hotell i New York, dit vi ska i maj och fira oss som fyller/har fyllt 40 år. Det blir lite hektiskt i början på maj för oss, med både resa och flytt, men det är ju bara kul!
Olle har haft hockeyträning ikväll och efter den så käkade vi middag på Friday´s.  Nu ska jag lägga mig o kolla på nåt svenskt tv-program innan jag somnar.....


Här har vi suttit idag, jag o min man;) Strålande sol och ca 25 grader,
kan det bli bättre?

Kommentarer
Postat av: Martina

Ååååååh så underbart ni har haft det. Fick den härliga känslan som man har hos er på eran härliga uteplats.

Så spännande o kul med nya huset! Jag är så NYFIKEN =)

Nu ska jag köra killarna till Luka o Alex. Brane kör de stora killarna på fotbollskola o de "små" får leka. Själv ska jag åka o fixa mina naglar. Vi har strålande sol så idag får det bli solglasögon på HÄRLIGT.

I kväll blir det tjejträff nere på stan det ska bli mysigt o kul.

Kramar i massor o jag är så glad att du är min vän fiiiiiina du PUSS PUSS

2010-02-24 @ 10:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0