Onsdag

Idag var det "sluta tidig dag" i skolan. Efter läxläsningen skjutsade Filip och jag Olle till Casey och sen handlade vi på Publix. Numera får man ju sällskap hur lätt som helst av Filip eftersom han vill köra så mycket som möjligt, superbra:) Ida kom hem med 2 kompisar idag, Amanda och Mamello! Mamello har jag inte sett på evigheter, hon började 6:an i en skola i Brandon, men har nu bytt till Benito som Ida går på.
Nu har vi precis kommit hem från hockeyträningen och nu blir det soffan och tv:n en stund.

Kommentarer
Postat av: syster malin

Hej, ja här snöar det o snöar det o snöar det.... Börjar bli lite tjatigt nu! Ikväll ska jag till Mia på tjejmiddag:) Ser även fram emot lördag då första uttagningen till melodifestivalen är, jättekul! Annars i helgen är det hockeyträning både lördag o söndag, fotbollscup på söndag, fullt upp:)

Kraam! Ha det så bra!

2010-02-04 @ 05:43:55
Postat av: Toja

Håller med Malin - hur mycket snö ska det bli, ha ha. Har precis skottat fram jobbentrén - lite gratismotion :).

Simon är sjuk - inne på tredje dagen. Sara gnisslade lite i morse men hon kom iväg, nu är det bara att hålla tummarna att det inte blir något av det. Känns som allt bara går runt, runt här hemma och att alla är lite sjuka mer eller mindre. Vi behöver nog lite sol och värme. Men till helgen såg det ut som det skulle bli så som jag vill ha det om det ska vara vinter - sol och minus fem grader.

Låter bra det där med att Filip kör - blir ju en massa kvalitetstid tillsammans :). Här hemma är det snön som ger kvalitetstid - det är för kallt att gå ut tycker Simme så han är väldigt mycket hemma nu för tiden. Trevligt tycker jag.

Ha det gott så får vi höras snart- jag vet att jag varit hemskt dålig på att skypa. Skärpning skärpning.

KRAM

2010-02-04 @ 08:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0