Onsdag

Tyvärr  har jag inget spännande att rapportera om idag heller:) Kylan håller i sig här, och inatt kan det bli nollgradigt! Längtar tills värmen kommer tillbaka.  Ida har varit hemma från skolan idag, och ikväll klagade Olle över halsont. Hoppas det inte blir hans tur nu.....
Skjutsade till hockeyträningen som vanligt i eftermiddags, och medans killarna tränade åkte jag en sväng till köpcentrat. Lämnade tillbaka en tröja på Abercrombie som var för liten för Ida, och så köpte jag 2 doftljus på Bath&Bodyworks. Mer blev det inte idag....
Nu har vi precis sett en film, "Couples Retreat", och den får klart godkänt.

Imorgon torsdag så fyller Henke år! Ha en riktigt bra födelsedag och Grattiskram till dig från oss!

Här är en bild från Beef O´Bradys när ni var här o hälsade på. Kom snart tillbaka!
Idag har Jonas, Marie & Hugo prel bokat en resa hit igen i april. Då kommer även fam Fredriksson, så vi har mycket kul o se framemot!



Kommentarer
Postat av: Fredrik

Grattis brorsan!! Du ar snart aldre an mig.

Kul att Jonas fick folja med Marie till Florida aven denna gang.//Fredrik

2010-02-11 @ 15:24:50
Postat av: Henke

Tack tack.

2010-02-11 @ 18:40:28
Postat av: Alexandra!

ja du fredrik, den här gången var det hennes döttrar som inte fick följa med!!

2010-02-11 @ 20:05:06
Postat av: Linda

Nedräkningen har börjat! Tjoho!

2010-02-12 @ 14:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0