Fredag!

Vilket skitväder vi haft idag, grått kallt och regnigt! Alla barnen kom iväg till skolan imorse, men jag var glad att jag slapp gå ut, skippade promenaden idag.
Flyget till Chicago blev försenat för Freddan o Filip, och tur var väl det för de fastnade i köer på väg dit, och var framme på flygplatsen 40 min innan ordinarie avgång.....
Olle och jag åkte till Brandon och kvällens match mot JR Lightning slutade med förlust 2-4. Ida och Petra gick på bio och såg "Valentine´s Day" som hade premiär idag, den filmen vill jag oxå se.....


Kommentarer
Postat av: Jonas

Om vädret är tråkigt och du inget hat att göra kan du ju göra en liten shopping-resplan tills vi kommer...wall-mart prioriterat sedan får du välja helt fritt!!!

2010-02-13 @ 09:05:09
Postat av: Carina

hahaha, shoppingrutten är redan klar! Den sitter som gjuten sen länge:)

2010-02-13 @ 17:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0