Snart är de här.....

Vilken tur att fam Andersson inte flög via New York hit. De blir 1h försenade från Chicago, men inte värre än så. Så nu har Fredrik och Ida åkt till flygplatsen för att möta upp dom, de ska landa 22,54. Jag har varit på Bonefish och käkat med Gia och kom precis hem. Filip har ett gäng kompisar här, och Olle och Oscar sitter vid datorn.
Dagen har varit fullspäckad. Började med att åka med Molly till veterinären, hon har fått som en vårta på ena tassen. Kan vara en slags tumör, som ändå är rätt vanligt på valpar om jag fattade rätt. Nu väntar vi på provsvar och hoppas på att den är ofarlig, men förmodligen måste den tas bort allafall. Dagens nota gick på 270 dollar, så nu undrar jag vad en operation kostar.......
Skjutsade Filip till Ellenton och hockeyträning, sprang ett snabbt varv på outleten, men det var galet mycket folk. Sparar på shoppingen tills Nina kommer istället.
Nu är sängarna bäddade, tvätten undanplockad och det är hyfsat iordning här hemma inför att gästerna ska komma. Antar att det är ett trött gäng som dyker upp här om en stund....

Kommentarer
Postat av: Charina o Kjell Åkermark

Hej på er Boxholmare!! Härligt för er att komma till Cory Lake!! Men kylan tog ni med er!!Det blir bättre, jag lovar! Ha en trevlig vistelse hos Åkermarkarna!! Kram.

2010-12-28 @ 18:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0