Onsdag

I dagarna två har Åsa och jag fart runt och handlat julklappar, och nu är jag nästan klar;) Men idag skippade vi shoppingen och istället åt vi lunch med Zumba gänget på Maggies Tearoom. Mysigt litet ställe som ligger precis utanför vårt område.


Det här ska jag beställa nästa gång


När Ida kom hem från skolan ville hon åka och fixa naglarna, så det har vi gjort ikväll. Hon satte på tippar och gjorde fransk manikyr, men gjorde dom korta, blev jättefint. Hoppas hon kan låta bli att bita sönder naglarna nu.
Åsa och Tobbe hade gjort julskinkan klar, så jag bjöd över mig själv på provsmakning. Nygriljerad skinka på kavring med senap på och glögg till, supergott var det, tack så mycket!
Freddan är på resande fot den här veckan, kommer hem på fredag igen. Fredag är sista dagen för barnen i skolan, sen börjar jullovet, underbart!

Kommentarer
Postat av: sara

mumsigt :)

2010-12-16 @ 06:48:25
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Britt-Mari

Mums,vad gott det ser ut!

2010-12-16 @ 13:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0