Måndag

Hoppar över Zumban idag för jag känner mig inte helt hundra. Förkyld, men inte jättesjuk. Hoppas på att kunna gå ikväll när det är Zumba julfest. Igår kom Filip och Freddan hem från Atlanta, matcherna gick bra, de vann alla 3 som de spelade.
Jag och Ida var hemma hos Nybergs på eftermiddagen där det övades inför Lucia nästa helg.

Alicia är årets Lucia


Vi började dagen med att se på adventskalendern och äta lussebullar, mysigt! Måste fixa mossa till min adventsljusstake......



Fortfarande kallt här! Imorse ynka 3 grader, men solen skiner så värmen kommer under dagen....


Kommentarer
Postat av: Toja

Grattis till Fille o fina vinster.

Krya-på-dig-kramar till dig!

Mysigt med lucia snart - o tro det eller ej - jag ska se Simme gå luciatåg :). Niorna på Lagman står för lussefirandet - och vi föräldrar är inbjudna på kvällen - till Simons förtret. Men jag är glad, ha ha....

Kram kram

2010-12-06 @ 22:28:05
Postat av: Alexandra

Vilka 3 små snyggingar!

2010-12-06 @ 23:29:23
URL: http://alexandraawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0