Fredag!

Här har Olle och jag precis tittat på adventskalendern och ätit frukost. Filip och Ida är i skolan, Freddan på jobbet. Redan kl 06,00! imorse var Olle iväg och spelade match. De är med i en turnering som heter Silver Sticks, och vinner man den får man åka till Canada och spela. Tyvärr förlorade de första matchen mot Atlanta Fire med 1-3. Nästa match spelas 11,45 så nån skola hinns inte med idag;)
Ikväll är det dags för Jal och Shiraz årliga julfest. Vi ska gå tillsammans med Tobbe & Åsa och Tommy & Patricia och ca 50 pers till. Alla har med sig varsin hemlig julklapp. Man får en lott/ett nummer i utbyte mot julklappen och så blir det julklappsleken. En och en får gå fram och öppna en julklapp inför alla, sen kan man välja på att sno en som redan nån öppnat, eller att öppna ett nytt, så håller man på så tills alla fått något.

Gåbortpresent


Nu ska jag slå in våra hemliga paket innan det är dags för hockey i Brandon.
En liite försenad grattishälsning till Tommy som fyllde 44 år igår, Kram från oss!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag provade att ringa Tommy idag men han svarade inte. Han var kanske upptagen pa jobbet eller nat.

Det ar sa trist nar folk inte svarar i telefonen nar de fyller ar.

2010-12-10 @ 15:49:45
Postat av: Tommy

Tack Fam Åkermark

Fredik jag såg att du ringde, men av gammal vana kopplade jag bort samtalet när jag ser att det är en dammsugeförsäljare som ringer. Men när du fyller 41 år ska vi fira, för då är vi i Tampa. Tjoho

I går när jag fyllde, var vi i Örebro, med min far och tittade på Hjalmarrevy. Det var hans 70 års present från oss, för när han fyller 70 är vi hos Er.

Vi Hörs

2010-12-10 @ 20:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0