Första december!

Idag fick äntligen Molly bada igen. Hon har inte fått det så länge stygnen suttit kvar efter kastreringen, men igår tog vi bort dom.

Nybadad och trött


Ikväll har Olle skippat hockeyträningen. Han har ett projekt i science som ska vara klart i nästa vecka, och det är ganska mycket att skriva, så Fredrik och Olle har jobbat med det ikväll. Dessutom ska han hålla ett föredrag inför klassen imorgon, han ska prata om Coca-Cola, och det ska vara minst 2 min långt, men inte längre än 3 min. Han har skrivit allt själv och det kommer gå jättebra.

Science projektet som det jobbas med förfullt just nu


Vi har även hunnit med att få upp julbelysningen ute ikväll. Renen och julklapparna är nyinköpta för i år.



Vi har inte mycket om man jämför med vissa av grannarna. Får ge mig ut en kväll o fota lite, det är så fint när det lyser i allas hus och trädgårdar. Från idag tills igår så har temperaturen ändrats avsevärt. Från 30 grader igår, till 18 och blåst idag, dock soligt. Inatt ska det bli knappa 4 grader, brrr..........

Kommentarer
Postat av: Marie

Snyggt med juldekorationen! Precis lagom;)

Förstår om ni tycker att det är kallt med 4 gr, men vi har -20 idag, och igår morse -24!! Det fryser tom i näshåren;)Nu ska jag jobba lite. Ha det gött!

/Kram

2010-12-02 @ 06:49:28
Postat av: Sophia

Det kanske inte är så mycket jämförelsevis men visst tusan är ni lite amerikaniserade hjärtat :-)

2010-12-02 @ 12:58:04
Postat av: Toja

Fiiiint!

2010-12-02 @ 22:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0