Filip 16 år, Julafton och Juldagen

Vilken underbar julhelg! Annorlunda men mysig! Första gången någonsin som vi firar jul ensamma. Julafton 1994 var oxå väldigt speciell och annorlunda, för den tillbringades på Motala BB;) Vi började såklart gårdagen med att fira Fille på födelsedagen. Han blev så nöjd med alla sina presenter, men en tog nog priset. En stor, tung låda hade placerats i garaget ett par dagar innan av Tobbe & CO. Vi hade inte i vår vildaste fantasi kunnat lista ut vad den innehöll. Filip blev iallafall överlycklig!

Ett trumset!!! Vilken lycka för Filip, inte lika lyckat för övriga familjen....?


Så nu kan ni bara föreställa er hur det låter hos oss.......;)

Vi åt tårta, julbord och godis, tittade på film, öppnade julklappar och hade en supermysig dag, trots att vi saknade släkten såklart. Vilken tur att skype finns!




Molly har ju käkat upp min datorsladd till kameran, så jag kan inte visa kort från igår, förutom dessa som jag tog med min iphone.....

Idag, juldagen, firar alla amerikanare jul, så allt är stängt här. En perfekt slappardag för oss med andra ord. Idag blev det rester från gårdagens julbord, och pyjamasbrallorna har varit på i stort sett hela dan, underbart!
Ha en fortsatt underbar julhelg!

Kommentarer
Postat av: syster malin

Ha en fortsatt trevlig helg ni med! Ivar är väldigt avundsjuk på Filips trumset!!:) Nu ska vi åka ut till stugan o mysa lite, iklädda mysdress ser vi fram mot en dag vid brasan:)Hälsa alla, kram

2010-12-26 @ 11:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0