En dag till....

Sen är det äntligen jullov! Jag brukar vara lika ivrig som barnen på att få ledigt, för det är ju så skönt att slippa läxor, tidiga morgnar och allt annat som hör vardagen till.
Idag har Molly varit och gjort sig julfin. Jag lämnade henne vid 12,30 och kl 16,00 var hon färdig. Hon blev så fin och luktar ljuvligt gott nu.



Hon har varit dålig i magen ett par dagar nu, hoppas verkligen det vänder snart....Det är inte jättepraktiskt med vita heltäckningsmattor och en hund som är lös i magen........
Dagens bus av Molly, min kamerasladd i tusen delar!

Så min iphone har fått duga som kamera idag. Molly och jag var nyss ute på promenad, och så här fina hus har vi på vår gata


Idag kom värmen tillbaka igen. Kallt inatt, men soligt och fint hela dagen och termometern visade på över tjugo grader, härligt!



Kommentarer
Postat av: Tommy

Hallo

skönt att höra att värmen kommer tillbaka.Nu är det bara 10 dagar kvar, så jag hoppas värmen kommer att stanna. Vi provar med skype ikväll,(fredag)så får vi se om ni är hemma. Skönt för barnen att sluta redan nu, här tror jag att dom går till Tisdag (Ralle) o Onsdag (Elin)i nästa vecka. Vi hörs

2010-12-17 @ 05:45:52
Postat av: Carina

Ser framemot skype senare!

Kram till er

2010-12-17 @ 13:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0