3 dagar kvar till Julafton!

Alltså, vi har köpt julklappar, vi har köpt viss julmat på IKEA, vi har jullov, vi dricker glögg och lyssnar på julmusik dagarna i ända, men trots det så fattar jag inte att det är julafton på fredag!? Och så fyller Filip 16!!! år. Jösses säger jag. Idag har vi bara njutit av ledigheten och inte gjort så mycket. Alba och Vendela sov över och de tillsammans med Filip (och Ida såklart) var vakna i stort sett hela natten. De skulle se månförmörkelsen och det gjorde dom. De fick även herrbesök under natten fick jag veta imorse av Marie......Jag o Freddan missade alltsammans, vi sov så gott. Annars går vi mest i väntans tider. Inte bara på att det ska bli julafton och Filips födelsedag, utan även på att fam Andersson ska komma! De landar hos oss den 27:e, vi längtar och det ska bli så kul!


Kommentarer
Postat av: Nina

Vi längtar i massor!!!! Ska bli såååååå kul att träffa er! KRAM

2010-12-22 @ 18:01:18
Postat av: Patricia

Vad härligt det låter! Vi njuter av snön här hemma men saknar gemenskapen med er! Mys på!

2010-12-23 @ 00:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0