Torsdag 1/4

Idag på förmiddagen blev det både manikyr och pedikyr och imorgon ska Petra och jag till frissan. Jag och Olle har varit på möte i hans science klass, och han fick själv berätta för mig om det jobbet han gjort hittills. Det var som ett utvecklingssamtal, fast det var Olle själv som fick hålla i det.
Imorgon är det vanlig skoldag, fast ändå inte. De kallar långfredagen för Good Friday, och man får stanna hemma ifall man firar denna religiösa dag, och det gör vi ju;) Eftersom flera av lärarna tydligen tar ledigt imorgon och de ändå inte ska göra nåt vettigt i skolan, så har jag sagt att de får ledigt.
Imorgon kommer Freddan hem igen, tur att veckorna går fort!

Så här ser väderleksrapporten ut för kommande dagar!


Petra och Ida är på bio ikväll igen. Filip är på fest så jag måste försöka hålla mig vaken ett tag till......
Ha en trevlig helg och GLAD PÅSK!

Kommentarer
Postat av: syster malin

Åhh, vilket gött väder!!

Vi drar ut till stugan, vi får mat o barnen ska leta påskägg:)

Ska bli himla trevligt!

Ha det så bra! Kraam!

2010-04-02 @ 09:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0