Slit o släp...

Det tar visst aldrig slut, det är grejer överallt;) Men nu har vi allt på plats i nya huset. Jag är just nu i "gamla" huset och ska hämta modemet, för imorgon kommer Brighthouse och installerar tv/telefon och internet! Så då passar jag på att ge en liten rapport. Jag har ont i hela kroppen, verkar som om åldern tar ut sin rätt;), det är slitigt att flytta! Fattar inte hur mycket grejer man samlar på sig......
Nåt som jag stör mig på i nya huset är hur liten tvättstugan är....Inte nånstans kan jag hänga tvätten?! Vet inte riktigt hur de tänker, men tvättstugan är inte prio 1 när man bygger hus i det här landet.....Däremot är vårt sovrum med badrum och tillhörande "walk-in-closet" gigantiskt! Men det ligger i andra änden av huset.....
Här kommer lite bilder som jag tagit med min telefon, därav kvaliten....Ska försöka ta fler kort.



Tobbe och Åsa flyttar hit i augusti! Vi ser deras hus rakt över sjön!


Huset längst till vänster....

Idag hann vi med att prova fiskelyckan oxå, och det nappade direkt!



Nu är klockan redan 21,00 så nu måste jag skynda hem och se hur det går för Olle och Ida som är hemma och grejar. Filip och Freddan var tvungna att åka iväg till Brandon och köpa nya skridskor då skenan sprack på kvällens träning.

Kommentarer
Postat av: Linda

Det blir såå fiint!!! Vad ni har varit duktiga! o en firre till middan´oxå!!!

Ser fram emot mera bilder!!!

Har kört några vändor till tippen med trädgårdsskräp o byggavfall!! Tvättar o plockar o sånt! Lars åker till K-hamn idag, därefter vidare till Finland o kommer hem på torsdag!

Kramar o hälsa alla

2010-04-27 @ 12:00:42
Postat av: Toja

Åhhh vilka härliga bilder - ser kanon ut.

Kram

2010-04-27 @ 22:02:40
Postat av: syster malin

Jättehärligt!

2010-04-28 @ 18:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0