Onsdag

Idag var det halvdag i skolan, så när alla kommit hem fick jag med mig Ida och Filip till affären. Det var längesen vi "storhandlade" och det är skönt när det väl är gjort. Men tyvärr innebär det inte att jag slipper handla på ett tag nu, för det var en hel del jag inte fick med mig hem.....
Nu har vi precis kommit hem från bion. Olle och jag var och såg "Diary of a Wimpy kid", Petra och Ida åkte egen bil och de såg "Remeber me", och Filip har hängt med Julian.


Filmen var jättebra tyckte vi.


Olle har 4 böcker, och det är den första som blivit film nu.

Kommentarer
Postat av: syster malin

Imorse vaknade jag av att en fågel kvittrade innan min klocka ringt ens, det kallar jag vår! Jättehärligt:)

Dessvärre regnar det ute men det ska spricka upp idag o bli fint fredag o lördag, hoppas det stämmer!

Idag ska Hilma ha med sig Ronja hem o dom ska gå påskkärringar:)

Kanske blir det att se på matchen (LHC) ikväll!

Ha det så bra, hälsa alla!

Kraam!

2010-04-01 @ 05:41:54
Postat av: Chrishilde

Thanks, keep up the good work.

2011-08-04 @ 10:44:28
URL: http://chrishilde.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0