Fredag & Lördag

Igårkväll hade vi filmkväll hemma hos mig. Vi såg Luftslottet som sprängdes, och jag tyckte nog att båda de andra filmerna var bättre än den här sista. Freddan tog med sig Ida och Olle på middag och sen åkte de hem till Stefan en stund.

I väntan på att alla ska komma....


Filmen kan börja



Idag har vi haft varmt o skönt, ca 30 grader så det blev en stund i solsängen. Så nu ser jag ut som en kokt kräfta.
Fille o Freddan har varit på hockeyträning, och när de kom hem så blev det påskbord. Jansson, potatisgratäng, köttbullar, prinskorv, omelett och ägg.
Petra ska iväg med ett par svenska tjejer hon träffat och Filip ska på konsert i Ybor City. Vi andra ska bänka  oss framför tv:n och kolla på film.
Imorgonkväll kommer fam Fredriksson!

Kommentarer
Postat av: syster malin

Påskmat blev det ingen här:) Vi rensade garaget här nere på all skit vi samlat på oss så nu går det att ta sig fram igen:) Barnen o jag var o köpte skor till dom igår, gympadojor o ett par converse till Ivar. Han ville va lika cool som sin mamma o pappa;)Vi tittade på LHC matchen men det gick ju åt skogen...

Sen tog jag en promenad med P3 dokumentär i lurarna; Malexandermordet.

Vi hade premiärgrill igår, skitgott! Fläskfilé o potatisgratäng!

Solen skiner även idag, o vi ska fortsätta o röja:)

Kraam!

2010-04-04 @ 09:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0