Fredag & Lördag

Igår skickade jag iväg Lars och Linda till Ellenton Outlet utan barn. Jag stannade hemma med Arvid och Elsa och även Alva och Ida var hemma hos mig. (Ida fick skippa skolan vilket hon var överlycklig för) Maken till snälla och smidiga barn har jag nog aldrig varit med om! Vi lekte och badade på förmiddagen, sen åt de lunch och efter det när jag sa att vi skulle sova middag, så hoppar båda två upp i sängen och somnar på 5 min!



Igårkväll blev det middag på Wasabi och det tyckte barnen var både spännande och gott! Vi fick den bästa kocken av  alla och han kom ihåg när vi var där senast med fam Wennerberg. Martina, han hälsade till dig, kom ihåg dig och din kyckling;)
Kvällen avslutades hemma tillsammans med fam Nordberg som kom förbi en sväng, trevligt!

Idag har vi varit på hockey, Olle har spelat 2 matcher. En förlust och en vinst.
Nu har vi precis grillat, så nu sitter vi mätta o belåtna och bara njuter. Imorgon ska vi fira ordentligt för då fyller Linda 40 år! Så kul att de är här så vi får vara med o fira! Vi ska åka till St Petes Beach och bo 2 nätter på hotell, det enda vi oroar oss för är att vädret inte ska bli det bästa.....Men vi håller tummarna!

Ida och Alva spexar som vanligt, här är de "finnar" (finskor alltså)


Linda 39 år, ett par timmar till......Skål o Grattis i förskott!

Kommentarer
Postat av: Nina, Tommy, Elin & Ralle

Grattis Linda på 40 årsdagen, hipp hipp Hurra!!!!!!!!

Hoppas ni får en underbar tripp till St Petes, vi håller tummarna för vädret.

Hälsa resten av gänget!

Massor med kramar från oss :)

2010-04-11 @ 08:18:44
URL: http://eemmllaa.webblogg.se/
Postat av: Charina o Kjell Åkermark

Hej på er alla!! Stort GRATTIS till dig, LINDA!Så kul för dig att få tillhöra den aktningsvärda 40-klubben!Ha det så bra på er tripp!! Kramar från Åkermarks seniors.

2010-04-11 @ 08:58:40
Postat av: Martina

INGET KONSTIGT ALLS att kocken minns mig Ha ha ha ha ha ha.

GRATTIS GRATTIS Linda o ha en toppen dag med alla härliga over there

Ha det nu så underbart på eran resa o hoppas vädret är på topp.

Pussar o kramar ifrån oss Wennerbergare

2010-04-11 @ 11:25:05
Postat av: Marie

Grattis Linda!! Ha det görskönt i St Petes!!

2010-04-11 @ 11:30:56
Postat av: Ulrika & Co

Så härligt ni har det!! Underbart.

Hälsningar till er alla och ett stort GRATTIS till Linda från oss!!



2010-04-11 @ 13:23:46
Postat av: Linda

Tack snälla för gratlationer!!! Har provat att hoppa lite och det funkar fortfarande!!!

Snart blir det skumpa!

Kraaamar

2010-04-11 @ 14:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0