Vad nu då....?

Tänkte som vanligt kolla på Kändisdjungeln på förmiddagen, men då går det helt plötsligt inte! "Av rättighetsskäl är tjänsten endast tillgänglig i Sverige......" Jaha, nu när det börjar komma till upplösningen! Men jag kan se de olika klippen som läggs upp allafall, så jag får väl nöja mig med det. Verkar som Idol funkar allafall, tack o lov......
Idag har jag faktiskt legat i solsängen en liten stund, det var ett tag sen jag gjorde det, skönt. Just nu är Fredrik iväg med killarna på hockeyträning och Ida och jag är hemma och tar det lugnt.
Ikväll är det premiär för Cougar Town, en ny tv-serie med Courteney Cox i huvudrollen och den verkar kul! Så den ska jag kolla in. Och imorgon är det dags för Grey´s och på söndag Desperate Housewives. Mycket tv blir det! Kan ju vara mysigt nu när hösten står för dörren, hehe.......



Kommentarer
Postat av: syster malin

Åhh.... hoppas att det inte blir så med det andra..! Igår sändes dom två sista programmen av Grey´s från förra säsongen så jag antar att det börjar här med snart:)Kraam!

2009-09-24 @ 05:43:21
Postat av: Martina

Tråkigt att du inte kunde titta på kändisdjungeln! Men om du frågar mig så missade du inget. Däremot Grey´s ser jag fram emot o ja mycket tv blir det. Men men det hör väl hösten till nte helt fel o krypa upp i soffan med filt o levande ljus o en härlig film. Lite godis är ju heller aldrig fel att man aldrig kan tappa sug på gott gotti gott gott.

Vilka fina pumpor du har köpt! antar att jag inte behöver ha med mig några ifrån Svedala. Ha ha ha

Kramis Martinis



2009-09-24 @ 09:28:52
Postat av: Jennie

Halloj,

Ja, visst är det ändå mysig med hösten och alla serier....attans med "rättigheterna" då. Jag längtar till Desperate börjar här igen. Man är allt en liten tv-nisse, hihi

Var på bio igår och kollade Fame - helt ok tjejfilm. Mycket dans och sång.

Jobbar sista dagen idag för denna vecka, sedan långledig helg. Ska bli så skönt!

Ha en skön helg Carina!

Stor kram!

2009-09-24 @ 11:48:39
Postat av: Klara

Skönt med hösten att man kan "gå mer i ide", man er fram emot ruggiga höst kvällar som man med gott samvete kan sitta inne och gotta sig i alla serier som börjar. Har börjat följa nån vampyr serie med alexander skarsgåård riktigt bra. Somnade i går då det började vid 22 alldeles för sent. Ser oxå fram emot Greys antar att det börjar snart. Kram till dig, ingen web camera fixad än. Måste,,,, Alma har visat tydliga tecken på att hon saknar er!Kanske kan hjälpa med skype!/Klara

2009-09-24 @ 12:12:17
Postat av: Toja

Ja - hösten är tv-seriernas tid. Har blivit en riktig soffpotatis och följer nu t o m kändisdjungeln - vem hade kunnat ana :)))).

Och brudar här hemma i Svedala - om inte jag har sett helt fel så börjar Grey på onsdag. De har i alla fall börjat visa glimtar på TV om att det är på G så det borde vara nästa vecka. Det blir la gott!

Är sugen på att gå på bio och se Stieg Larssons senaste - men orkar samtidigt inte slita mig från hemmets sköna vrå. Får se om vi kommer iväg i helgen.

Lördag närmar sig och då kommer guldklimparna hem - längtar efter de i massor. Men de har det jättebra och fint väder så de missar ju inget här hemma om man säger så.

Igår stod lilla jag i kiosken i MAI och lyckades med konsstycket att få igång spisen när jag torkade och gjorde fint - och vad hade jag ställt där??? Jo, min handväska. Och märkte jag det direkt??? Nej, jag fejade runt och städade och märkte hur det helt plötsligt bolmade en massa svart, giftig rök. Varför då undrar man - är det så giftigt med en glödande handväska??? Jo, om man har sin dator i den så är det så. Hur man kan lyckas med detta konsstycke är ju helt otroligt - men när allt ska gå fel så ska det. Min dator är kaputt men har lämnat in den idag och det gick att rädda hårddisken. Alltid något. Men det var en dyr historia för att få in en dagskassa på 185 kr i kiosken kan jag lova. Och vad det luktade och vad det stinker om mina saker som var i min f d väska :). Så det är inte bara datorn som måste bytas ut. Men kiosken klarade sig ju som tur är .(jag lovar Jenny, jag ska inte stå där igen på ett helt år :)))). Och min positiva sida av mig tänker att det var nog för att jag skulle märka att spisen gått på som jag fick offra min väska - så jag inte skulle ha gått hem och spisen stått på (och min skyddsängel kan ju inte veta att jag valt att ta med mig min dator). För tänk att vakna av nyheten att MAI´s fina, nya klubbhus stod i lågor. Huga. Nej, då är det bättre att lilla jag får köpa mig en ny dator. Men ändå - min negativa sida tänker WHY ME!!!! Jag som försöker göra gott hela tiden, ha ha....

Kram på er alla!

2009-09-24 @ 22:53:18
Postat av: Carina

Näääääääää fyyyyyyy så hemskt! Tänk så det kan gå!? Känns ju ändå som att det hade varit värre om du skulle vara orsak till att hela klubbhuset brunnit ner. Då kanske en väska och en dator är lättare att fixa.....Men jag lider med dig, fy så irriterande! Skönt att barnen kommer hem och att det är helg igen! Vi måste ses på skypen imorgon fredag!

Kram så länge

2009-09-25 @ 02:37:18
Postat av: syster malin

Nää, vilken otur du har!!!!Kraam!

2009-09-25 @ 08:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0