Torsdag

Nu har jag fått sällskap av Marilyn ett par gånger runt sjön. Det blir inget vidare tempo iochförsig, men det är kul att ha nån att prata med och varvet känns kort helt plötsligt. Idag berättade hon för mig att hon varit sjuk i bröstcancer (2002), en hemsk historia men med ett lyckligt slut.
Åkte till WalMart och handlade saker till Olles projekt som han ska göra. Som sagt det är mycket läxor nu, och tills på måndag ska han ha gjort en världskarta med de olika världsdelarna samt haven. Han började jobba  lite med det  i eftermiddags, men vi får göra klart på söndagkväll, i sista minuten som vanligt. Ida har haft Amanda här, kul!
Filip och Mikey mfl, är och tittar på skolans fotbollslag som har match ikväll.
Imorgon kommer Freddan hem från Seattle och så är det redan helg igen, skönt! Ha en trevlig helg allesammans!

Fasen va kul det är med dessa uttagningar! Gillar juryn!

Kommentarer
Postat av: syster malin

Eller hur!! Jag älskar dom!!! Tredje dan jag är hemma med Ivar, han är på bättringsvägen. Igår kräktes han en gång på morgonen o sov hela förmiddagen men sen åt han massor med mat o blev lite piggare, han var ute o testade cykeln o va helnöjd!! Sen kom nästa sjuka...öronen..han fick jätteont i öronen men det verkar inte ha värkt hål när jag tittade nu på morgonen... Ikväll är det födelsedagsdisco i matsalen på skolan; Tess o Felix har fyllt år, o han vill ju så gärna gå, vi får väl se... Kraam!

2009-09-11 @ 08:01:24
Postat av: Martina

Ja jag kollade på Idol igår o tycker också att det är sååååå kul o se o höra. Efter att ha lämnat Lukas på skolan cyklade jag o William till fiket o köpte färska frallor som vi nu har ätit upp framför tv:n.

Vi laddar upp inför skoljoggen som börjar kl.12.00. Vi ska vara med o springa i Lukas klass. Skoljoggen är en aktivitet i cancerfondens regi som vill främja hälsan hos skolbarn o göra dom medvetna om vad cancer o cancerforskning är. Det är ingen tävling utan man samlar kilometrar. Och så får man skänka en peng.

Jag tycker det känns bra att kunna vara med. Härligt att höra om din kompis som klarade sig o blev frisk ifrån sin cancer.

Sedan är det ju FREDAGSMYS . Och i morgon är det PARTY så jag får väl färga håret idag också så att de grå försvinner. Hi hi

Ha det så bra pussar o kramar till er alla ifrån oss alla o ha en underbar helg.

2009-09-11 @ 10:00:18
Postat av: Martina

Malin jag håller tummarna o hoppas att Ivar blir bra o kan gå på födelsedagsdiscot.

Kramis

2009-09-11 @ 10:04:22
Postat av: Marie

Hej!

Vi följer också idol, o en del är ju rent pinsamma att se!! Sitter faktiskt o skäms ibland....;)

Jaha, den här helgen blir det till att jobba. 12-21 idag, 6.45-16 lör o 7-12, 16-21 på sön! Sen hoppas vi på kalas hos Ivar på sön mellan passen. Jonas spelar match på lörd em, så då ska Hugo till farmor o farfar. Ha en skön helg så hörs vi på Skypen snart!!

Kramar

2009-09-11 @ 10:36:33
Postat av: Linda

Nu äre fredag igen! Herre min frid vad tiden rusar! Macen traisg så därav dålig "showup" på skypen! Hoppas på att få hem den idag, så får vi kanske till en cyber-träff till helgen?

Den här veckan har varit varm o solig, finare väder än vissa veckor i sommras faktiskt. Lite skumt men skönt!

Jobbar med Jimmy några dagar i veckan o planerar för bygget som startar om två veckor! ÄNTLIGEN!

Har Åkermarks-absti! Krama alla så hörs vi snart!

2009-09-11 @ 11:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0