Torsdag

Idag blev det inte mycket gjort här.....Hade tänkt att åka upp till Grand Hampton och ligga vid poolen med Mia, men vädret var lite sisådär, och så fastnade jag framför datorn med min kaffekopp.
Jag hade INTE tänkt att behöva åka och hämta hem Filip från skolan i eftermiddags, men han "missade" bussen. Mikey var nämligen sjuk, annars åker han alltid med honom till och från skolan för han HATAR bussen.
Sen hade jag tänkt att vi skulle åka till Wiregrass och köpa nya skor till Olle, men så blev det regn och åska framåt kvällen, så då ställde jag in det oxå.
Nu är Filip och kollar på skolans fotbollslag som har match, och vi andra ska sätta oss och titta på Idol.
Imorgon är det fredag igen, hur fort går veckorna egentligen!?
Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: syster malin

Jaa, det undrar jag med! Känns som om det var måndag igår... Igår var martin o Johnny på bio o såg Inglorious Bastards, Hilma o jag cyklade bort till Södra o kollade lite på oo-ornas träning o sen blev det Idol:) Uffe var o hjälpte oss på träningen sist med en ny övning, jättebra o jätteschysst av honom o hjälpa till! Ikväll blir det tacos o Idol! Kram!

2009-09-18 @ 05:40:35
Postat av: alexandra

hahah fille då!

2009-09-18 @ 11:01:50
URL: http://alexandraawikstrom.blogg.se/
Postat av: V E N D E L A

jag tycker då att den här vecakan gått sjukt långsamt ! :)

2009-09-19 @ 21:08:05
URL: http://rosaplasthink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0