Tisdagkväll

Nu har Ida och jag precis kommit hem från hennes första danslektion! Hon tyckte det var kul, men inte superkul.  De flesta i gruppen var yngre än Ida, och det visste vi från början. Nu vill hon även testa gruppen som kör på måndagar 16,30, men den gruppen är lite mer avancerad. Där ska det vara fler som är i hennes ålder och det är ju roligare. Så vi får se vad som händer, vad hon bestämmer sig för. Om hon tränar på måndagar så är det både bättre och sämre. Bättre för då har vi ingen skjutsning till hockeyn som kan krocka, men sämre för jag måste hämta henne lite tidigare från skolan och åka direkt till dansen.
Nu ska vi äta lite och även fixa lunchmatsäck tills morgondagen. Olle och Filip äter skolmaten, och det har även Ida gjort, men hon föredrar att ta med sig eget så det gör hon ibland. Sen har visst alla lite läxa kvar att göra.
Stort GRATTIS till Mackan, Calle och Ebba som fyllt år idag den 22/9! Hipp hipp hurra!



Dansstudion ligger nära oss, smidigt och bra!

Kommentarer
Postat av: syster malin

Hej, hoppas det blir bättre med den andra tiden Ida:) Här blåser nu höststormarna för fullt, hoppas det lägger sig till fotbollsträningen ikväll annars blåser väl bollen iväg...:) Martin o Thornie ska ta träningen idag medan Nina o jag har föräldramöte. På fredag åker Angelica, Malin o jag till Anne-Karoline i Göteborg o det ska bli såå kul!!! Martina, hon pratade om att vi kanske skulle till Hönö på lördag om vädret är fint, är det inte därifrån du kommer?? Kraam!

2009-09-23 @ 05:41:04
Postat av: Martina

Hello!

Spännande med dansen Ida. Hoppas att man får vara med o titta när vi kommer. Vi har också full storm här idag med blandning av sol o regn. William o hans dagis grupp är på utflykt med matsäck. Hoppas att de inte blåser bort.

Jag ska strax åka o fixa mina naglar o sen får jag väl ta hand om tvätt o lite annat smått o gott.

Malin ja jag kommer ifrån Hönö. Åker ni dit så får ni åka ner till Klåva o titta i butikerna där ta en lunch/fika. Hoppas att blåsten mojnar till sig o att ni får en underbar tjejhelg.

Kram till er alla.



2009-09-23 @ 10:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0