Tisdag

Idag åkte jag till Best Buy för att fixa kablar till min dator, så jag kan koppla den till tv:n, så jag kan kolla på svenska DVD-filmer via den. Mia har nämligen fått "Män som hatar kvinnor" dvd:n hitskickad , så vi tänkte ha en filmkväll hos mig på fredagkväll. Våran dvd-spelare kan inte spela svenska filmer nämligen, och dataskärmen blir ju lite för liten om vi blir några stycken:) Men hur jag än kopplar så får jag inte till det, så himla irriterande! Varför ska det alltid krångla?! Och varför är man inte mer teknisk lagd?:) 
Nu är killarna på hockeyträning och Ida gör sin läxa. Imorgon åker Fredrik till Atlanta och kommer hem sent på lördagkväll.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du får ordning på kablarna! Filmen är bra,. Gillade den. Svarar bra upp mot boken, men med ganska råa scener....

Ha en härlig filmkväll!

Kram.

2009-09-30 @ 19:59:46
Postat av: Ulrika

....hälsade just Ulrika :)

2009-09-30 @ 20:09:45
Postat av: Carina

Har inte lyckats få till det än, men istället har jag fixat dvd:n, så den är numera regionsfri, vilket är bättre! Jag får nog åka tillbaka till affären o hoppas på att de kan hjälpa mig med dator/tv kopplingen....

2009-09-30 @ 21:46:45
Postat av: Shopping Janne

Jag kan fixa data/TV-kopplingen när vi kommer över igen...när nu det blir????

2009-10-01 @ 21:34:59
Postat av: Carina

Kom nu!:)

2009-10-02 @ 03:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0