September den första

Äntligen hemma efter kvällens hockeyträning. Vi behövde inte stanna och titta på Filips träning, han får skjuts hem av Mikey eller Julian. De tränar som tur är direkt efter varandra, men 1h räcker för mig, så jag är glad att jag kan åka hem efter Olles pass.  Vendela kom och höll Ida sällskap, och hon ska sova över här inatt, de kollar film just nu.
Kim och Marilyn bjöd med mig på lunch idag. Vi var på Maggies Teahouse, gulligt litet ställe som ligger här vid Cory Lake, gott och trevligt.

Ikväll kom ett litet regnoväder förbi....




Olle fick sitt nya uppvärmningsställ idag

Kommentarer
Postat av: syster malin

Olle, vad snyggt!!!

2009-09-02 @ 05:37:26
Postat av: Lukas o William

Jätte fint o Coolt

Kram på dig o snart så ses vi. Det ska bli så skoj!

vi längtar jätte jätte mycket

2009-09-02 @ 09:56:14
Postat av: Jenny & Vigge

Häftigt Olle!!

2009-09-02 @ 21:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0