Onsdag

Idag har jag tittat på de två första avsnitten av Idol, och det var ju jättebra! Himla kul att vi oxå kan följa det, även Ida och Olle såg det ikväll. Nu har läxorna kommit igång, och nu blir eftermiddagarna riktigt stressiga helt plötsligt. Middag, läxor och så hockeyträning, och ev mera läxor om man inte hunnit göra allt innan träningen. Ida kommer hem strax efter 16,30 så henne hinner jag knappt säga hej till innan killarna och jag måste åka. Igår följde Ida med, och medans killarna tränade så gick vi och shoppade lite.
I ishallen så är det 2 rinkar, så ikväll medans Olle tränade på den ena så hade Tampa Bay Lightning träning på den andra.
(De tränar i "vår" ishall hela veckan)

Vilken tur att jag hade kameran i väskan:)
Victor Hedman nr 77!


Jag hade hoppats på att stöta på honom efter träningen, men tyvärr inte den här gången.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0