Onsdag och "sluta tidig dag" i skolan

Olle kom hem glad i hågen eftersom han slutade tidigare idag. Casey ringde och ville leka, så Olle skulle bara göra läxorna först. Lite förvånad blev han, när det visade sig att väskan var helt tom på böcker! Han hade glömt kvar allt i skolan, så det var bara för oss att åka tillbaka och hämta dom.
Annars har dagen bestått av stryktvätt och hockeyträning. Nu är det kväll och alla har kommit hem, så nu ska vi titta på Idol.



Efter allt regnande så är det numera gott om vatten i dammen igen, härligt!

Kommentarer
Postat av: Toja

Hej!

Sitter med min frukost o har precis kopplat upp mig vid min dator. Ska jobba lite hemifrån idag och barnen har studiedag. Härligt med en lugn och skön morgon utan stress. Förmiddagen ska alltså ägnas åt jobb o för barnen blir det läxläsning eftersom de ska vara lediga nästa vecka.

Det vackra o fina höstvädret håller i sig o vi får se om vi kan hitta på något kul i eftermiddag så vi får vara ute och njuta av detta ljuvliga väder. Ikväll väntar sedan ridning för Sara o hennes assistent = jag. Det är en vacker syn att se mig springa jämter hästen så att den ska trava, ha ha... Vad gör man inte för sina barn :).

Ha en bra dag!

Kram

2009-09-17 @ 08:52:19
Postat av: Martina

God morgon!

Kan inte förstå att man kan ha så mycket att göra när man är hemmafru Ha ha ha. Jag har dubbel bokat träffar så i morgon har jag sagt ja till en fika på Linnéa samtidigt sagt ja till en picknic. Så är det när man vill vara med överallt. Och ingen strykning hinns med ha ha ha

Duktig du är o skönt när det är gjort.

När jag hade lämnat killarna på skola/dagis så cyklade jag igenom de nybyggda området bland alla fina hus o på ett av husen så var uppfarten avspärrad o på deras ena fasad som består av ett stort fönsterparti stod det nygifta med stora röda bokstäver. Undra vad för skoj de har hittat på innan för dörrarna. Typ sovrummet i hallen eller något.

Nu ska jag titta på efter 10 med Malou Von Sivers o ta mig en kopp kaffe.

Sedan blir det röj o plock. TJOHO!!

Puss o kram o ha en bra dag



2009-09-17 @ 09:55:05
Postat av: Jenny J

-Toja, vänta tills nästa år när de ska rida ut.. då får du springa ute 1 tim bredvid. Kan vara lite trickigt i skogen ;)

2009-09-17 @ 19:16:52
Postat av: syster malin

Va roligt Toja, nästa torsdag får jag åka upp o titta på er:) Kram!

2009-09-18 @ 05:29:18
Postat av: Toja

Ja det blev en upplevelse med trav igår. Hästjäkeln bet mig i magen o blev säkert förvånad själv av vilket rejält tag han fick tag i, ha ha. Där gick jag alltså tio steg bakåt i mitt försök att komma över min oerhörda hästrespekt. Malin - du är varmt välkommen men ridning blir det om två veckor (o nästa vecka är sara på semester).

Kram

2009-09-18 @ 07:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0