Måndag den sista augusti

Idag efter min promenad tänkte jag åka till Mia i Grand Hampton och slappa lite vid deras poolområde. Men jag kom aldrig iväg, utan det blev poolen här hemma istället.
Barnen kom hem från skolan, och ännu inga läxor, skönt! Ingen hockeyträning idag, så alla barnen var hemma samtidigt till middagen. Det var bara Freddan vi saknade för han var tvungen att jobba lite längre ikväll. Jag grillade stora härliga köttbitar, jättegott. Imorgon åker Fredrik till Chicago, men den här gången blir han bara borta en natt.


Man blir trött efter en hel dag i skolan....

Kommentarer
Postat av: V E N D E L A

en latmask i scheslongen, eller hur det nu stavas! haha :)

2009-09-01 @ 03:49:54
URL: http://rosaplasthink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0