Lördag

Oj oj vad trött jag är nu. Klockan har redan hunnit bli efter midnatt, och vi kom hem för en liten stund sen. Olle har 2 hockeykompisar här inatt, Casey och Derek, och jag har precis bäddat åt dom. Vendela och Ida är oxå här, de har haft huset för sig själva nästan hela dagen.
Dagens matcher slutade alla med förlust! Olles första match tidigt imorse blev 0-5, nästa 3-5, men då fick Olle göra 2 mål åtminstone. Han kämpade och slet och var jätteduktig. Filips lag förlorade första matchen med 1-4, och sista matchen 3-5. Den sistnämnda var riktigt hetsig, med flera slagsmål.  I slutet lyckas en av våra spelare bli av med hjälmen, jag hann inte se hur, och en i motståndarlaget tar upp den och slår den i huvet på honom.....inte så snyggt precis. Filip var som tur var inte inblandad i någon av fighterna, och han spelade superbra! Så nu är det bara att ladda om till morgondagens matcher, sängen väntar.......

Kommentarer
Postat av: syster malin

Hej, nej det var verkligen inte schysst att slå hjälmen i huvudet på honom! Snart börjar våra hockeyhelger oxå, dom har redan börjat men vi har fotbollen än så länge som krockar så i oktober blir det hockey igen. Vi har en jätteskön helg, sover länge, rensar o fixar:)Ivar har sovit hos Eldin inatt. Ikväll ska Uffe o jag ta med mamma o pappa på bio, Sommaren med Göran, det ska bli kul. Dom var här o lämnade lingon igår till Britt-Marie o Pelle, han hade plockat jättemycket. Efter frukosten ska jag fortsätta rensa i källaren och sen ska jag stå i kiosken innan bion, ha en skön söndag, kraam!

2009-09-06 @ 09:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0