Fredag!

Vilken härlig dag jag har haft! Efter min promenad så åkte jag till Grand Hampton, där Mia och jag tillbringade dagen vid poolen, underbart.
Fredrik landade vid 16-tiden, men var tvungen att åka iväg på ett jobb direkt, så typiskt!!
Olle har varit på kalas hos Zain, de var på Chuck E Cheese och åt pizza och spelade spel. Nu har vi precis kollat på Idol, och ska snart sova, för imorgon är det dags för hockey igen. Olle spelar 2 matcher i Orlando, den första vid 11-tiden så vi måste åka vid 8,30. Även Ida ska följa med har hon lovat! Ikväll har det åskat och regnat rejält, och det behövdes efter en hel veckas kalasväder.
Förresten, Ida har beskrivit hur hon tycker skolan är här, så gå in och läs hennes blogg på
http://idaakermark.blogg.se


Kommentarer
Postat av: syster malin

Gomorron!! Här bär det snart iväg till Vadstena för fotbollsspel:) Ivar kan tyvärr inte va med, synd, han behövs då han är en duktig back (som sin mor en gång i tiden;) )men han ska med o kolla! Han var på discot igår men hade inte dansat några tryckare...:) Inte som sin mor där inte..hihi.. Hoppas det går bra på hockeyn idag! Kraam!

2009-09-12 @ 08:23:28
Postat av: Martina

Hello!

Nu sitter jag med färg i håret o ska så sitta i 30 min. Sedan är de grå ett minne blott. För ett tag iaf ha ha ha.

Vi har ännu en strålande fin dag idag o det känns bra med tanke på att vi skall gå på fest. Då kanske man kan ta på sig en liten lätt sommarklänning innan det blir dags för alla tjocka o varma plagg.

Man känner nämligen i luften att det är lite höst o kyla på G.

Innan festen idag ska vi bara ta det lugnt o gå här hemma o fixa lite inne o ute. Det är ingen fotboll idag för tränarna är på utbildning så killarna är ute o leker.

HEJA HEJA på matcherna idag o hoppas att de vinner

Puss o kram



2009-09-12 @ 10:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0