Wennerbergarna har landat!

Så nu sitter vi här o väntar på att de ska komma. Fredrik är och möter upp de vid flygplatsen, och de har precis hämtat ut sin hyrbil och borde vara på väg . Jag har precis kommit hem från ett shoppingparty hos en vän till Kim, som bor här på Cory Lake. Hela hennes hus var ockuperat av olika försäljare av tex smycken, väskor, leksaker, köksprylar mm mm. Alla hade varsin "station" och så minglade man runt. Jag köpte ett armband och Amy som oxå var med hittade en fin silverberlock. Det bjöds på drink och god buffé med massor av gott att välja på!
Själv har jag förberett en italiensk buffé som jag tänkte bjuda på ikväll, och champagnen är på kylning. Har faktiskt tjyvstartat lite på den, nåt måste jag ju göra medans jag väntar........
Just det, en liten väderleksrapport. Efter månader med över 35 grader varmt, så väntas nu en kallfront under natten! Är det inte lite märkligt....?! Men det kommer bli en behagligare värme igen (kallfront 25 grader?), och redan tis/ons nästa vecka kommer det bli varmt igen, sägs det.

Kommentarer
Postat av: Lasse

Hälsa dem så gott!!! var detta inte samma vecka som vi besökte er förra året? Om jag inte minns fel så var det köldrekord då

2009-10-17 @ 06:43:48
Postat av: Toja

Ja, du Lasse - köldrekordet kom ju i och med att vi landade, ha ha. Var det inte något i stil med att "så här kallt har det inte varit sedan 1892.....:).

Härligt att höra att de har kommit fram ordentligt - o nu ska det bli kul att få följa Martina´s shopping via bloggen :).

Kram på er alla!

2009-10-17 @ 12:51:52
Postat av: Carina

Toja, jag kan avslöja att hon började sin shopping INNAN hon ens kom hit. Ett paket med ett par supersnygga Ray Ban glasögon blev levererade till min dörr, adresserade till Martina.......

Bild kommer håll utkik!

2009-10-17 @ 16:22:53
Postat av: Toja

Ha ha, ja Martina kan man lita på. Ser fram emot MÅNGA bilder!

2009-10-17 @ 18:16:04
Postat av: Martina

Ja då är man här på denna underbara plats igen o har den kära familjen Åkermark nära. LOVELY. Någon kyla har jag inte kännt av men det beror ju vad man jämför med. Nu ska vi ge oss iväg till Wiregrass för att göra iordning fossingarna.

Så nu tar jag på mig mina nya brillor o njuter. Ha ha ha ha

Kram o ha en bra Lördag over there alla

2009-10-17 @ 18:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0