Vilken härlig dag!

Nu har hösten kommit till Florida oxå! I morse när barnen skulle gå till skolan tyckte vi att det var "kallt" , men SKÖNT ute. Jodå temperaturen var nere på runt 17-18 grader och ingen som helst luftfuktighet! Tänk att det kan ändra sig på en natt. Hela dagen har varit fantastisk, nu vill man vara ute. Amy och jag åkte och fixade naglarna och sen käkade vi lunch tillsammans, och då satt vi ute. Fram tills nu, så har det varit FÖR varmt och framför allt så är det luftfuktigheten som gör att man helst håller sig inomhus där det finns luftkonditionering.
Jag skjutsade killarna på hockey träningen ikväll, och Freddan och Ida tog ett varv runt sjön och en sväng till gymet. Trodde ju att Fredrik skulle åka till Atlanta idag, men det gör han först imorgon! Så kvällen har vi tillbringat ute på altanen med ett glas vin och bara njutit av det härliga vädret.

Kommentarer
Postat av: syster malin

Hej! Oj,oj, oj, vad tiden går! Den här veckan är det visst fullt upp, har inte skrivit en kommentar på länge nu:) Om en liten stund blir det Ullared med Angelica o hennes familj, o mamma hänger med oxå, bestämdes i sista stund:) Vi håller på o målar om i vardagsrummet så det blir till o titta efter lite grejer dit:) Nu måste jag skynda mig på, kraam!

2009-10-01 @ 05:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0