Sköna Söndag

Idag när vi fick veta att det var Kanelbullens Dag, så ville Ida och Vendela baka. Hittade 2 paket med bullmix från Ikea i skafferiet, som jag tydligen köpte för läääänge sen. Bäst före datumet var passerat med nästan 1 år.....Bullar blev det allafall tillslut:)
Fredrik fick tillbringa hela den här underbara söndagen i bilen, han kom hem vid 18-tiden. Filip skippade fysträningen, och det blev familjemiddag på Maccaroni Grill ikväll. Nu har jag precis kollat igenom alla skolpapper, och Olle har packat skolväskan så den är redo.
Desperate Housewives står näst på tur, och innan vi somnar ska Freddan och jag kolla sista avsnittet av "Mannen under trappan".







Kommentarer
Postat av: syster malin

Mmmm..bullarna ser jättegoda ut!! Smakade dom lika gott?

2009-10-05 @ 05:44:25
Postat av: Charina o Kjell Åkermark

Vilka mästerbullar!!

2009-10-05 @ 06:44:52
Postat av: Jennie

Åh, vilken vardagslyx!! Kan känna doften...mmmm

2009-10-05 @ 10:24:31
Postat av: Toja

Ja det må jag säga - vilka underbart härliga och fina bullar - rena mästerverket. Skulle sitta fint till kaffet nu :)

Jag missade visst helt att det var kanelbullens dag - men hade nog inte bakat några även om jag vetat, ha ha.

Ha en bra måndag!

KRAM

2009-10-05 @ 11:11:45
Postat av: Martina

MUMS ser underbart goda ut!

Här är ännu en dag med blåst men inte alls likadant som igår o i natt. ( Jag trodde nästan att taket skulle blåsa bort ett tag.) + att idag lyser solen.

Så jag funderar på om jag o William ska ta en promenad o hämta Lukas på skolan. cykla blir lite svårt antingen blåser man framåt eller bakåt.

William blev sugen på att ta sig ett bad i badkaret där han nu ligger, sitter, hoppar med sina djur.

Efter det ska vi pärla pärlplattor, göra lite lunch o jag ska ev stryka lite. I kväll så blir det Hollywood fruar, spännande ha ha ha

Vi kanske får till en skype när du vaknar!!

Puss o Kram

2009-10-05 @ 11:12:57
Postat av: Jenny J

Gu så smarrigt! Det finns dagar för allt ... den här bulldagen missade jag totalt.

2009-10-05 @ 20:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0