Shoppingdag!

Efter frukost imorse så åkte Martina och jag mot Orlando för att kolla in 2 olika outlets. Det är jobbigt att gå en hel dag i affärer! Vi kom hem 21,30 och nu är vi nöjda men trötta. Jag köpte träningskläder på Nike, ett par jeans på Hilfiger, ett par brallor och en piké till Olle på GAP, och inte så mycket mer. Martina handlade massa olika saker, och det skulle ta alldeles för lång tid att rabbla upp allt:)
Anders var hemma med Lukas och William, och de har hunnit med att spela tennis, åka inlines, vara i lekparken och följa med o titta på när Olle tränade hockey.

Första stoppet


Supergod sushi till lunch!




Kaffe och muffins på Starbucks



Kommentarer
Postat av: syster malin

Shoppa, äta sushi o fika? Finns det inget annat o göra i Florida? I Mjölby jobbar vi, äter hemlagad spagetti o köttfärssås o längtar oss bort från höstmörkret..;) Jaa, lite avis faktiskt! Men det är bara o kämpa på, igår var jag på föreläsning med bröderna Elms mamma, lite positivitetstänk, att man i Sverige inte får vara bättre än andra osv, väldigt bra!

God shopping o mat till er idag, själv åker jag till jobbet nu:) Kraam!

2009-10-21 @ 05:51:35
Postat av: Toja

Jag säger bara - ÅHHHHHHHHHHHHH vilken härlig dag ni verkar ha haft - ÅHHHHHHHHHHHHHHH vad jag oxå vill gå på outlet i Orlando!

Här är det idag så disigt så man knappt ser ut, men det är ju vackert oxå på sitt sätt - not!

Idag hoppas jag få hem min nya dator o sedan ska jag försöka återskapa Skype så vi kan ha lite kontakt snart.

Kramar på er alla!

2009-10-21 @ 09:55:59
Postat av: Martna

Ja tjejer jag samlar värme, ljus o kraft inför de svenska vädret som nu väntar ett tag framöver. Men skönt att Julen närmar sig så blir det iallafall lite mysigare.

Idag är det 20 grader ännu så länge o vi ska bara ha en slappar dag vid poolen. Till Lukas o Williams stora glädje så slutar Olle o Ida tidigt idag.

Kram kram



2009-10-21 @ 15:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0