Onsdag morgon

Olle har precis åkt iväg med skolbussen, Filip gick vid 07,00 han åker till skolan med Mikey varje dag, vägrar skolbussen. Nu är det dags att väcka Ida, hon åker först vid 8,30, och då passar jag på att ta min promenad.  Fredrik är hemma den här veckan, så han ska strax åka till jobbet.
Igår var jag hemma hela dagen och fixade. Tvättade såklart, och så började jag fylla i alla dessa olika papper som vi måste ha i ordning inför våra nya visum. Innan vi bokar tid på ambassaden i Stockholm, så ska papprena vara ifyllda, och nu börjar det närma sig! Vi måste även åka iväg och fotografera oss, nya foton krävs.
När killarna tränade hockey igår, så åkte Ida och jag till Ikea en sväng. Där var julpyntet framme och det var så mysigt!


Toja! För ett år sen var du här.......Ha en underbar födelsedag!


Kram från oss alla!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Ser snyggt ut! Å andra sidan var du ett år yngre och nästa år kommer du ................ hihi. Grattis igen min favvo-slampadda!

2009-10-14 @ 20:20:02
Postat av: Anonym

Ha ha - tack för den Sophia. Det är tur att bilden är i liggande ställning och på lite håll, ha ha..... Puss på däj!

Har haft en väldigt trevlig födelsedag. Har nog aldrig fått så många grattishälsningar - är inte FB fantastiskt så säg. Och även sms o skype förstås. Man blir faktiskt väldigt glad o uppåt av alla hälsningar - så det får väl vara det som är fördelen med att man fortfarande fyller år. För i övrigt känner jag inget större behov av att bli äldre. Fast sjusju är ju fortfarande ingen ålder att tala om - så det är väl ok. Har idag även fått fina föryngringskrämer så nu kommer jag snart backa bakåt i tiden, undra vart det ska sluta :).

Fick även biljetter till Winnerbäck på Cloettacenter i december - ska bli kul!

Tack familjen Åkermark för grattishälsningen och tack till alla som skickat grattishälsningar o även varit på plats för att fira denna stora dag, ha ha!

KRAM

2009-10-14 @ 22:35:36
Postat av: syster malin

Varsågod Toja;)Jaa, mätta var vi när vi kom hem efter goda mackor o jättegod tårta:)

Jaha, efter att ha varit hemma i tre dar är det dags att gå till jobbet igen...

Kraam!

2009-10-15 @ 05:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0