Onsdag

Idag har både Ida och Filip stannat hemma från skolan. Men Ida är bättre nu, och Filip var inte sämre än att han fixade att åka på hockeyträningen ikväll. (och det var UTAN min tillåtelse)
Idag har vi haft en lugn dag hemma, eller rättare sagt, Martina och jag har shoppat och resten av gänget har varit hemma:)
Imorgon laddar vi för hockeymatch. Då blir det Martinas premiär i NHL-sammanhang. Vi ska se Lightning möta Ottawa, det ska bli jättekul! Förhoppningsvis blir det ett besök i gamla stan, Ybor City, och Channelside för det har vi inte hunnit med än.

Lunch o fikapaus



Kommentarer
Postat av: Martina

Jag ser fram emot morgondagen men ändå inte. Det skall bli jättekul med hockey o att komma till gamla stan. MEN det är näst sista dagen här o det känns inte kul.

Nu sitter jag o Carina bredvid varandra med varsin dator i knät mätta o goa efter en god middag. Strax ska vi sova eller rättare sagt jag ska läsa. Kan varmt rekommendera Mari Jungstedts böcker de är jättebra tycker jag.

Godnatt

2009-10-29 @ 02:54:49
Postat av: Toja

Förstår din känsla Martina. Tiden går alldeles för fort. Men det låter ju som du har hunnit med en hel del shopping i alla fall :)

Ha det så jättekul ikväll på matchen.

Kram

2009-10-29 @ 09:34:28
Postat av: syster malin

Åhh, va roligt o gå på hockey!!! Hoppas dom vinner! Vi ska äta korv med bröd här nu, Ivar är på Halloweenfest på fritids, han var så otäck när han åkte:) Ha det så bra, kraam!

2009-10-29 @ 19:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0